ראשי » אירועים » חלל אירועים נגיש: כך תיצרו חווית אירוע טובה לכל המוזמנים

חלל אירועים נגיש: כך תיצרו חווית אירוע טובה לכל המוזמנים

אולמות האירועים של השנים האחרונות, הופכים להיות מקומות שבהם יש חשיבה על אוכלוסיות מכל קצוות הקשת הישראלית. גם אנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, יכולים לקבל עזרה או פתרונות בעת הבילוי בתוך חלל אירועים בסיס על בסיס עקרונות נגישות המושבעים בתוך המבנה כבר בתהליך ההקמה. הכל תלוי בנכונות שלכם לעמוד בדרישות החוק ולמצוא את הפתרונות הנכונים ביותר לצרכי הנכס שלכם.

חשיבה שיוצרת מציאות – חלל אירועים נגיש

כבר כמה וכמה שנים שאתם מנהלים חלל אירועים מוצלח במיוחד, אבל עכשיו, עם העלייה במודעות לצרכים המיוחדים של בעלי מוגבלויות בישראל, ברור לכם שצריך לצאת לתהליך של שינוי. לא רק בגלל העובדה שיש חוק המסדיר את הדרישות הנגישות, אלא בגלל שאתם רוצים לאפשר לאורחים מכל רחבי הארץ להגיע לאירוע בחלל האירועים שלכם, ולהנות מחוויה מסבירת פנים. לכן, במקרים רבים ההשקעה ביצירת נגישות בתוך חללי אירועים, היא השקעה שאתם רוצים לבצע מתוך אינטרס אישי אבל גם מתוך הבנה חברתית של החשיבות.

רוצים שנעזור לכם למצוא חלל אירועים נגיש? השאירו פרטים

תכנון מוקפד הוא כלי העבודה החשוב ביותר שלכם

בבואכם לתכנן את המראה של חלל הפנים של האולם שלכם. המחשבה על הצרכים של אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות, מוגבלויות שכליות או מוגבלויות חברתיות, היא אבן דרך משמעותית בתהליך התכנון. פעולות קטנות, אשר נראות לרובנו חסרות משמעות ולא רלוונטיות. ישנו מן הקצה אל הקצה את חוויית הבילוי של אנשים בעלי צרכים מיוחדים באירועים שאתם מפיקים. למשל, כדי להקל על אנשים עם לקויות ראיה ולאפשר להם להיכנס למתחם. אתם תרצו להתקין תאורה בהירה וברורה. תאורה המקוונת למכשולים בדרך ומאפשרת זיהוי מהיר של הסביבה והתמצאות בכל מקום ברחבי האולם. הם יתקשו לעלות במדרגות או לזוז ממקום למקום, בלי הנגשה מיוחדת.

ההקמה של חלל האירועים הבא, תתחשב בצרכי נגישות מלכתחילה

החוק כיום, מחייב בעלי עסקים קיימים לבצע שדרוג על מנת להסדיר את הנגישות לבית העסק. אך יחד עם זאת, החוק דורש גם מבעלי עסקים חדשים לתת תשומת לב יתרה לצרכי הנגישות, בתהליך ההקמה. עם השנים, יש יותר ויותר טכנולוגיות אבל גם יותר פתרונות מעשיים לבעיות בשטח. כך שהמבחר הוא גדול במיוחד. במרבית המקרים אתם לא תצטרכו להשקיע בכמויות עצומות של פתרונות טכנולוגיים לטובת יצירת הנגשה איכותית. אבל אתם כן תצטרכו למצוא כמה פתרונות ממוקדים מאוד. כאלו שמאפשרים לכם לתת מענה למרבית האוכלוסיות עם הצרכים המיוחדים, בהגיעם לאירוע בחלל האירועים שלכם. לאור כל זאת, אתם מבקשים לעבוד עם מעצב פנים ואדריכל. אשר מחזיק בכל הידע המקצועי בנוגע לדרישות הנגישות בחוק הישראלי. אבל גם לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים יותר, שיכולים לקחת את בית העסק שלכם לרמה המקצועית הבאה.

הכוח לשנות את פני החברה הישראלית

ברמה התודעתית, במרבית חלקי החברה הישראלית כיום יש הבנה של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. אלו הם חלק אינטגרלי מהחברה שלנו. כך שהיכולת לתת להם מענה ממוקד מטרה על הצרכים הפיזיים שלהם, היא לא רק עניין של חוק. גם אתם בתור בעלי העסקים מבינים את החשיבות של שילוב אנשים בעלי מוגבלויות בחברה. ולכן מוכנים להשקיע את המשאבים הנדרשים, על מנת ליצור נגישות שעומדת בכל הסטנדרטים המתקדמים ביותר שפועלים כיום בתחום.