ראשי » טיפים » הכנות לחתונה – מה חשוב לבדוק לפני היום הגדול

הכנות לחתונה – מה חשוב לבדוק לפני היום הגדול

תכנון החתונה הוא תהליך ולא רגע אחד. יש לכם כל כך הרבה משימות שאתם צריכים למלא. ולפעמים האינטנסיביות היא עצומה. במיוחד אם אתם פועלים תחת לחץ זמן ומשאבים, אין מנוס אלא למצוא דרכים של אלופים, לוודא שהכל מתנהל כשורה. ובמאמר הקרוב אספנו לכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להשלים הכנות לחתונה בדיוק בזמן הנכון.

בחירת אולם האירועים

בבחירת אולם אירועים הפרמטר שקובע את הבחירה שלכם הוא מחיר המנה. גם אם אתם מאוהבים באולם, בעיצוב ובחוויה, אם המחיר לא עומד ביכולות התקציב שלכם – תהיה לכם בעיה. עלויות המנה במקרים רבים, יכולות לכלול שירותים נוספים. במשא ומתן אל מול אולם האירועים, חשוב לפרט מה כולל התשלום על המנה והכל חייב לעלות על הכתב. לצד התהליכים המוכרים לכל, בתקופת הקורונה יש חשיבות עצומה לחתימה על סעיפים מסוימים בחוזה. אלו הם סעיפים שמתייחסים לשינויים במגבלות הקורונה. והם יכולים להגן עליכם ועל בעלי האולם במקרה וכמויות האורחים חייבות להשתנות או שאנחנו נמצאים שוב בתנאי סגר. בשורה התחתונה, החשיבות של הארגון מול האולם, היא עצומה. אבל אל תחששו לבחור באולם שנותן לכם הרגשה טובה ונעימה לאורך הדרך.

ההתקשרות עם צוותי הצילום

המשימה השנייה בחשיבותה בעיניים של זוגות רבים, היא ההתקשרות עם הצלם. הזיכרונות מהאירוע, יישמרו איתכם לאורך שנים ארוכות, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעשות טעויות בדרך. בבסיס, הדרך לבחור צלם לאירוע עוברת בחיבור ובהרגשה שלכם מול הצלם. צוות הצילום ילווה אתכם לאורך היום, ורמת האינטימיות שאתם צריכים ליצור עם הצוות היא גבוהה מאוד. הצוות ישמח ליצור אווירה שמחה, תוך כדי הרגעים החשובים במהלך היום. ובמקביל הצלם יצליח להרגיע אתכם ולאפשר לכם לחוות את האירוע בצורה רגועה. כמובן שאסור לשכוח את רמת הצילום ואת סגנון הצילום של הצוות. הסתכלו על תיק העבודות של הצלם, כדי להכיר את סגנון הצילום ולבחור את הסגנונות שיכנסו לרפרטואר שלכם.

שירותי הקייטרינג החיצוניים

לא כל האירועים צריכים לעבוד עם שירותי קייטרינג. אבל אם אתם כן צריכים לבחור קייטרינג, עליכם לבקש הצעת מחיר לאירוע. השאלה הראשונה היא שאלת הזמינות. הן מבחינת העבודה בתנאים שלכם (במקרה והאירוע מתרחש תחת כיפת השמיים). והן מבחינת התפריט שהחברה מציעה. אם יש לכם הצעת מחיר מתאימה, כדאי לעצור לרגע אחד כדי ליצור קשר עם לקוחות עבר. בקייטרינג, הטעם האישי הוא זה שקובע ואין לכם דרך לדעת מה היא רמת הביצועים אם לא תשוחחו עם ממליצים. חוות הדעת תספר לכם מה היא רמת הבישול של החברה. האם החברה מסוגלת לעמוד בלחץ העבודה המקצועית. והאם התמחור של החברה מתאים לחוויה הסופית שתקבלו.

המפתח החשוב לבחירת ספקים – תקשורת פתוחה

במהלך הכנות לחתונה, הדבר הכי חשוב שצריך לזכור הוא שאתם מדברים עם אנשים שלא מכירים אתכם. הם כמובן רוצים ליצור אירועים ברמה הכי גבוהה שיש. אבל אם נותני השירותים לא מכירים אתכם ואת החלומות שלכם, הם לא יצליחו לעמוד בציפיות. כך שאתם צריכים לשוחח בפתיחות עם המקצוענים, גם כאשר אתם לא מרוצים או במקרה ואתם רוצים לשפר משהו בהפקה שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים